[LINUX:24251] Re: Mail server hakkżnda Acil

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 20 Jan 2001 - 14:12:06 EET

> selam
>
> gecenlerde bizde de boyle bir pproblem vardi, bu yeni domainlerden (.tv
> uzantili) bir domaini yukledik. calisti ama mail alma esnasinda disariya
> mail atabiliyorduk ama disardan mail atarken (ben hotmail accountumu
> denemistim) 550 hatasini veriyordu ve gonderemiyordu. Tum dns kayitlari
> (rverse dahil) okeydi. (cunku her turlu servisi saglayabiliyordum domainden)
> fakat isin bir garibi unix basedli bildigim netzero firmasinida bir adresten
> bu domain icindeki bir email adresine email atabiliyordum ama bu sefer bu
> [...]

Sebebini bulabilmek icin daha detay gerekir. En azindan tam mesaji
gornmek lazim.

/usr/lib/sendmail -v user

seklinde bir medsaj, yada biraz daha sofistike -dxx.yy seklinde
debug'la bakip, ilgili adrerse baska dominlerden de mektup atip
duruma bakmak lazim.

netzero .tv'ye bir sinirlama getirmis olabilir tabii.

access veritabani ile bu tur kistlamalar koyabilirsiniz!

Saygilar
Mustafa Akgul