[LINUX:24221] RE: YNT: squid+telnet

From: Tanzer GENC (tgenc@yahoo.com)
Date: Fri 19 Jan 2001 - 10:28:03 EET

YNT: [LINUX:24206] squid+telnetsistemimize disaridan baglanip AS/400 e
telnet portundan baglanmasini istedigim bir kac Pc lik bir network var.
Squid ile internet problemlerini hallettim ama telnet ve FTP yi de halletmem
gerekiyor.
squid in sitesinden ogrendigim kadari ile squid sadece bir HTTP Proxy bir
Telnet Proxy degil.

tesekkurler,
Tanzer GENC