[LINUX:24188] RE: wget

From: Semih Ustu (sustun@digilane.com.tr)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 11:51:43 EET

Merhaba,

Suse 7.0 uzerine webmin 0.79 kurdum, calistirdim. Makinada dns olacak.
Fakat named yok:)) Dogal olarak baska bir makinadan browser'la webmin'i
calistirdigimda dns server cikmiyor.
Sorunu halletmek icin biraz arastirdim. Galiba webmin'e modul eklemek
gerekiyor. Bunu nasil yapabilirim?
Ayrica webmin'le ilgili alttakiler disinda link var mi?

www.webmin.com
www.calderasystems.com/products