[LINUX:24176] Re: daha duzgun bir listede bulusmak uzere

From: PRoFeSSioNaL (professional@firstlinux.net)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 10:49:03 EET

Aynen.. bende Murat KOC'un Listeden ayrilmasinin hic taraftari degilim..

Adam ne kadar yardimci olmaya calissada.. ne kadar sorulara cevap versede.. kotu oLuyor..

Simdi biliyorum bir cok kisiden elestri alicam ama..

Bu listede adam gibi sorulara cevap veren, yardimci olmaya calisan.. kac ki$i var ?
toplasam 10 u gecmez.. 10-1 = 9 (eLde var 0)

SaygiLarimLa,

"Konu$masini biLiyorsan konu$ iLham aLsinLar..
BiLmiyorsan sus bari adam sansinLar..!"

--- "Metin Murat Elbeyli ( Serel Manisa )" <Metin.Elbeyli@serel.com.tr>