[LINUX:24175] Re: Modem?

From: etokat (etokat@goldas.com)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 10:20:20 EET

teşşekkürler ama sorunu dial up config ten yeni bir hesap açtıktan sonra
 RH Network monitor den bağlantıyı sağlayarak hallettim.
Ama merak ettiğim network configurator dan add ettiğim zaman
ppp interface diye bi seçeneğin olmaması!!! garip ama gerçek
ben bunu seçeneği orda görmek istiyorum bunun için ne yapmam
gerek acaba???