[LINUX:24161] Re: Sorunlar

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 18 Jan 2001 - 02:31:34 EET

Thursday, January 18, 2001, 1:04:16 AM, you wrote:

hd> Selam...

hd> Yanitlar icin Tesekkurler
hd> ikinci sorunumu biraz daha acarsan daha i
hd> yi olacagini dusundum...

hd> Makinamda yeni kernel duzenledim bu kernele sadecede
hd> nt
hd> file systemi ekledim okadar kernelde gorununen
hd> degerlere hic dokunmadım..
hd> sorun ise yeni kernelle actigimda makina sanki reset
hd> tamis gibi olup biosun makina ilk acıldıgındaki
hd> konumuna geliyor...
hd> ama makina kerneli yuklerken direk o goruntu geliyo..
hd> veya belkide reset atip kiteliniyo ...
hd> yardimlariniz ixin simdiden tesekkurler......

Acikcasi konunun uzmanlari bu isi daha iyi bilirler, benimki sadece
yanlis olmasi muhtemel bir tahmin, ama, acaba frame buffer destegi
verdiniz de ekran kartinizin frame buffer destegini kullanirken
(kullanamiyorken) bellekte kalmis bir text mode un izini mi goruyor?

Bilmiyorum ne kadar dogru, dedim ya, kotu bi tahmin :)

                             Onur