[LINUX:24124] YNT: virus mu acaba ?

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 17 Jan 2001 - 15:17:25 EET

sendmail de nasil yapiliyor bilmiyorum ama qmail de qmail-qfilter icin kucuk
bir perl script yazilarak mailler direk olarak reject edilebiliyor. Eger
mail sunucun qmail ise ozel mail atabilirsin.

iyi calismalar..
Ilker G.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.