[LINUX:24110] YNT: Sorunlar

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 17 Jan 2001 - 12:49:46 EET

/etc/lilo.conf

append="mem=160M" yazip lilo calistirin, duzelmesi lazim.

> 2-Bu makida yeni bir kernel duzenledim. Ama
> duzenledigim kernelle actigimda makina biosdan sifir
> acilis yapıyormus gibi ekrani gosterip
> kitleniyo...???

Yarinti vermeniz lazim.. Derlerken hangi secenekleri kullandiniz.

> 3-Vmware programi kullanıp linux win makinda x windowu
> calistiran varmi..
> ben normal konsol modda linux calisiyo ama x
> ayarlarini yaptigimda calismiyo...
> acaba 30 gunluk surum oldugundanmi???.
deneme surumnden oldugunu sanmiyorum. Baska bir hata vardir? Ben gecmiste
deneme surumuyle bu isi yaptigimi hatirliyorum.

Iyi calismalar..
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.