[LINUX:24100] YNT: Re: wu ftp

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Wed 17 Jan 2001 - 12:14:03 EET

1- 2.0.6 versiyonu yerine guncel verisyonu indirip kur.
2- wu-ftpd-2.6.1/src/ftpd.c icinde

line:1331
switch (version_option) {
        default:
            reply(220, "%s FTP server (%s) ready.", hostname, version);
                                        ^ ^^^
Burada gordugun version ile ikinci %s i kaldirirsan loginde versiyon bilgisi
almazsin..

Iyi calismalar..
Ilker G.

> Kimden: deniz@intellect.com.tr [mailto:deniz@intellect.com.tr]
> Tarih: Tuesday, January 16, 2001 2:59 PM
> Kime: Multiple recipients of list LINUX
> Konu: [LINUX:24068] Re: wu ftp
>

> Src'larin içinde ver.c adli bir dosyaya ulasamadim.
> Bizim mi olusturmamiz gerekiyor. Bu arada
> ftp.linux.org.tr'a baglaninca ftp
> serve'in versiyonun ne oldugu yazmiyor.
> Buda yapilabildigini gösteriyor.
>
> Yardimlariniz için tesekkürler.

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüsler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.S hiç bir sekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.