[LINUX:24089] Sorunlar

From: hasan (hasandogan@yahoo.com)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 20:00:47 EET

Selam

Arkadaslar bir kac problemim var yardimci olursaniz
sevinirim. Tesekkurler.....

1-Kullandıgım ram miktari 160 mb ama linux 64 mb
göruyor neden olabilir.?
2-Bu makida yeni bir kernel duzenledim. Ama
duzenledigim kernelle actigimda makina biosdan sifir
acilis yapıyormus gibi ekrani gosterip
kitleniyo...???
3-Vmware programi kullanıp linux win makinda x windowu
calistiran varmi..
ben normal konsol modda linux calisiyo ama x
ayarlarini yaptigimda calismiyo...
acaba 30 gunluk surum oldugundanmi???.
Makinam p3 500
windows 2000 ve slackware 7.1 kullaniyorum.