[LINUX:24084] Re: telsiz haberlesme (ACIL)

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 18:32:43 EET

On Tue, 16 January 2001, Salim Akyol wrote:

> daha once dedigim gibi sahip oldugumuz telsizler data aktarimina uymlu
> ve windowsnt/98 de bu isi yaptik

Eger yanlis anlamadiysam, telsiz uzerinde RX/TX girisleri var. Bu durumda bir RS-232 kablosu gerekir ki, siz Win ile kullandiginiza gore bu da var. O zaman telsizi, windowsa nasil tanittiginizi soylerseniz, size kolayca sunu sunu yapin deme imkanimiz olur.

> yardiminiz icin tesekkurler dediginiz gibi Omer beyle bu konuyu
> bildirecegim
> iyi calismalar

Dediginiz kadar gizli bir proje ise, bu tur donanimlari kullanmak biraz sakincali olacaktir. TASMUS'tan hatirlarim, en buyuk bela, yayinlarin karismamasi ve yakalanmamasiydi. Marconi ve Aselsan gibi Standart telsiz kripto algoritmalari genelde frekans shift esasiyla calisir, fakat bu kripto metodu belki datayi saklar ama yerinizi fourier analizi yapan kestirme cihazlarindan saklayamaz. Dusman da size fuzeyi atar.. hic iyi bir sonuc degil. Daha ozel bir kac cozum dusunmenizi oneririm, haddim olmayarak. Bu konuda GES ile irtibat kurabilirsiniz, onlarda yeterince dokuman olmasi lazim. GES'i askerlere sorabilirsiniz.

Linux fevkalade ozellestirme secenekleri ile bu konuda tartisilmaz tek tercih olacaktir.

Daha detayli gorusmek isterseniz ozel mail atabilirsiniz.

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com