[LINUX:24067] paylasmak sinir-aglamak-gulmek

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 14:58:35 EET

konuyla ne alakasi var demeyin sakin zaten gulerken aglarken ve sinirliyken
bu yaziyi yazmakta zorlaniyorum...evet tahminleriniz yine dogru sorun
windows..win95 te mprexe.exe ve msgsrv32.exe dosyalari hata verip
kilitleniyordu..ugrastim sistemi yeniledim..donanimdan suphelendim falanlar
fileanlar..sorunu simdi nasil cozdum biliyonuz
mu?haaahhuuuhhhehhhhaahhhiiiiiiii offff ....klavye ve mouse birlikte
degistirdim(ikisini ayri ayri degistirdigimde de olmadi...)ufffff yaaaa
kafayi yeyecegim arkadaslar yaaa...biktim bu lanet
windowstan....hhehhhauuuhhhhiihhaaaaaaa.....sinirden aglicam simdi
yaaawwwfff