[LINUX:24057] YNT: Re: mail alma problemi

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Tue 16 Jan 2001 - 12:41:43 EET

yaw kullanicam kullanmasinada ben sana fabrikami soyle bi ozetlieyim
canym..2 linux ve 1 adet win2k server bu server farmdan bir kac tanesi
benim sorunlu olan makinelerim..ben win2k serverda excahnge 5.5
kullaniyorum..bu intranet icin..internet mailleri icinde linux
makinelerimden birini mail server digerini firewall olarak
kullaniyorum..benim asamadigim tek bi sorun var oda (ki burada defalarca
yazildi cozumsuz olarak) outlook ve exchenge ikilisinin bir ozelligi olan
-mailiniz okundu- isimli kisa bir ileti veya rapor diyeyim..bunu linuxda
becerebileniz varsa yalvaririm banada anlatin yoksa buyur sen gelde imap
kullan canim :)))))))))