[LINUX:24047] Re: hosting

From: Gokcen Ogutcu (biker-slave@biker.gen.tr)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 22:58:47 EET

selam,
ben burayi kullaniyorum, http://hostnew.olm.net/altavista.htm.
cok sorun yasamadim, hizida fena degil gibi. tabi her sekilde, hostunuzdan,
hedef kitlenizin networkune ne kadar saniyede ulasildigini bilmenizi ve ona
gore secim yapmanizi oneririm. turkiye icinse, eger degistirecek olsam ttnet
yada buyuk servis saglayicilarin peering yaptiklari bir hat uzerinde, bir
sunucu secerdim acikcasi.

iyi calismalar,
gokcen / www.biker.gen.tr