[LINUX:24042] Re: Gelecek Linux 1.0 çıktı

From: Serdar Cevher (scevher@hotmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 21:23:55 EET

Belki yanlış bir ifade kullanmış olabilirim, özür dilerim. Belki Turkuaz'ı
diğer modern Linux dağıtımlarından sonra yüklemiş oluğum için bana çok
hantal geldi (1.2.2), o yüzden bu şekilde bir üslup kullanmış olabilirim
fakat sanırım anlış anlaşıldı. Neyse yanlışlıkla kalbini kırmış olabileceğim
herkesten özür diliyorum. Herkesin birşeyler oluşturabilmek için harcadığı
çabasını takdir ederim, ne olursa olsun, ki Turkuaz gerçekten takdir
edilmeyi hakeden bir proje.
Bizler de hiçbir menfaat beklemeden gönüllü olarak KDE2'yi Türkçe'ye
çeviriyoruz, fakat biz de haketmediğimiz eleştirilere maruz kalıyoruz. Bu
sanırım Türkiye'de çoğunluğun ellerini kollarını bağlayıp başkalarının
birşey yapmasını beklemesinden kaynaklanıyor. Turkuaz'ı geliştirenler tabii
ki Türkiye'de bir ilke imza attılar, fakat sadece günümüzde kullanılamayacak
kadar eskidiğini belirtmek istemiştim. Bu arada lütfen tartışırken tartışma
üslubumuzu yitirmeyelim, peki siz kim oluyorsunuz da benimle senli benli
konuşabiliyorsunuz?