[LINUX:24037] RE: sendmail.

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 17:28:26 EET

merhaba,
Kanılardan değil ama olup bitenden söz ediyoruz... :)

sendmail.cf'in içerisinde "Mlocal" ile başlayan satırlar local mail
delivery agent tanımlar... Bu satırlarda belirlenen parametreler ile
belirlenen program çalıştırılır ve standart input üzerinden gelen
mesaj programa verilir. Program başarılı biçimde sonlanmazsa mesajın
geldiği yere "local mail delivery error" gönderilir.

sevgiler,
-bd

ps: siz yine de benim procmail'e filtre yazma işini düşünün; diğeri
    güvenlik için oldukça riskli...