[LINUX:24009] Re: (ekleme) ACIL!!! identd hakkinda

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 11:41:59 EET

problemin identd ile bir alakasi yokmus. cunku onu uninstall ettikten sonra
dahi ayni hatayi vermeye devam etti. tek degisen sey boot esnasinda iDENTD
nin [FAILED] verme durumu. artik yok zaten bir sey de vermiyo. tekrar login
promtunda hic bir sey girmeme izin vermiyo, cunku password bile sormadan
gene login promtuna geri donuyo. neyse linux single ile girdim. ld.so nun
source rpmini bulup tekrar yukledim. neyse yukledi falan, sonra install
edelim dedik, bu sefer de bazi conflictler falan verdi. ondan sonra disardan
telnet ile baglanalim derken gene o ayni hatayi gordum bu sefer aklima geldi
orda login yazmasi gereken yerde hata mesaji yaziyo diye. neyse bu sefer
linux single ile girdigim yerde login yazayim dedim, o hatayi bu sefer
burada verdi.

    BUG IN DYNAMIC LINKER ld.so:dynamic-link.h:57:elf_get_dynamic_info:
Assertian '! "bad dynamic tag" ' failed!

   hata bu iste. buyuk ihtimallede login promtu bu yuzden calismiyo.
herhalde cok hizli gectigi icin orada bu hatayi gozlemleyemedim. ama login
komutu calismiyo bunyuzden ona eminim. sulogin komutunu denedim, calisiyo.
demekki benim sistemde herhangi bir sifre eksikligi yada pasword dosyasi
eksikligi falan yok. zaten hepsi yerli yerinde de duruyo.

   bu sefer ld.so denen seyi bir man dan bakayim dedim, ilginc seyler
gordum. burada soyle bir bolum vardi.

    dynamic linker error in fixup pass 1,2
                            resolve pass
                            reset pass
   (not bu bolum susenin ld.so man sayfasinda gecmiyo, rh 6.2 de var)
   burada birseyler yaziyo ama tam olarak kafam basmadi. bende login
programinin hangi pakete bagli olduguna baktim. util-linux-2.10f-7.rpm
oldugunu gordum, download ettim tekrar onu yukleyeyim dedim. neyse yukledik
o da bir suru conflict verdi. gene login deneyim dedim, ayni sey.

   simdi ben ya rpm kullanmasini bilmiyorum da bunlar yenilerini bulup
yukledigim halde degisiklige ugramiyo, yada baska bir yerde bir hata var.
ama problemin login ile ilgili olduguna adim gibi eminim.

   rpm --rebuild util-linux-2.10f-7.src.rpm
   sonra /usr/src/redhat/.../i386/rpm -i util-linux-2.10f-7.i386.rpm

   ama bir suru conflict veriyo. sonra deneyince de degisen bir sey olmadigi
goruluyo.

   iste aynen boyle umarim ne oldugunu bilen biri vardir bu problemin.