[LINUX:24006] Re: [LINUX:23761] Re: şimdi

From: sanalist@veezy.com
Date: Mon 15 Jan 2001 - 10:56:33 EET

Bu sorunu bende yaşıyorum.Sanıyorum eski lilo.1024 cylinderı aştınızmı ne öle bişi sölüyor.Bu yüzden açılış disketiyle açıyorum.Bi ara disket bozulursa herşey yok olacak.Bence bu açıdan Suse daha iyi.Açılış disketi falan olmasada sadece partitioın belirtip girebilmek güzel.Bahsettiğiniz bu lilo-21.6-1 sanırım update etmek gerekiyor.Neler yapmamız gerekir.Yardımcı olursanız sevinirim.
Teşekkürler.