[LINUX:24002] Re: [Re: icq (Galiba bir trojan vakasi)]

From: Devrim Sipahi (sdevrim@usa.net)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 10:34:14 EET

Pazar gunu W95 ile icq ya baglanip netstat ile baktigimda sadece bagli oldugum kisileri gordum. 64.12. ile baslayan kurulu bir baglanti yoktu. Bugun (pazartesi)baglandigimda ise var. Ayrica ipchains ile yasaklarsam icq ya baglanamiyorum. Ayni durumun baskalarinda da gozukmesi beni rahatlatsa da yine de bir gariplik var. Devrim

Get free email and a permanent address at http://www.netaddress.com Listeden cikmak icin: unsub linux mesajini listeci@bilkent.edu.tr adresine gonderiniz. Lutfen Listeci icin MIME / HTML / Turkce Aksan kullanmayin. Listeci arayuzu: http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html Liste arsivinin adresi: http://listweb.bilkent.edu.tr/