[LINUX:24000] 2.4.0 kernel ve reiserfs

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 09:05:01 EET

Merhabalar,
Evimde Suse 7.0 kullaniyorum filesystem olarakta reiserfs kurdum (Malum
Elektrik kesintileri her an evden birinin Makinayi acmasi ve shutdown
etmemesi). Simdiye kadar halimden memnun idim ancak yeni cekirdek
derledikten sonra (aslinda derlerkende) farketdimki 2.4.0 'in reiserfs
destegi yok. Bu konuda bana yardimci olabilecek arkadas
varsa sevinirim. patch'i nerden cekebilirim cekirdege nasil baglayabilirim.

Murat Gezer
gokbilim@hotmail.com