[LINUX:23997] Re: icq (Galiba bir trojan vakasi)

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Mon 15 Jan 2001 - 05:12:03 EET

walla benim win icq den de cikiyo (hic kimseyle muhabbet etmiyorum ama sadece online'im) ip numarasi su:

   64.12.24.153:5190     established diyo..

   girdim ciktim bir icqye simdi hemen degisti meret.. yeni deger

   64.12.24.155:5190    established diyo...

   ve hemen uzerindeki satir 205.188.3.176:5190 TIME WAIT diye geciyo ve sonra 64.12.24.155:5190 nolu satiri veriyo ve hemen altinda da ICQ homepage actigi icin onun domaini veriyo :  ads.web.aol.com:80    TIME WAIT diyo.

   hemen simdi bir daha netstat diyorum... sonuc:

  64.12.24.155:5190 established...  olarak var.

  neyse bakalim google.com ne diyo icq port number diye yazarsak.... sayfalar sayfalar.. su ilginc bi klikleyin bakalim.

http://www.geocities.com/SiliconValley/Vista/2823/icq/

   neyse baktiniz port number 4000 mis. ama orada birde bir sey gostermisler servers diye bir bolum var seyde icq menulerinde. aa bir baktim benim server portum 5190.

   arkadaslar kim diyo allahin askina hekir mekir diye yaaa. biraz arastirin, sallamayin hemen..

  al iste 5 dakka once bende bilmiyodum, simdi biliyom.iste gozunuzun onunde arastirdim.