[LINUX:23978] Re: qmailadmin problemi?

From: Deli Ali (deliali@postmark.net)
Date: Sat 13 Jan 2001 - 23:18:08 EET

selam
sorun su
qmailadmin mysql library lerini bulamiyor bunun icin
qmailadmin dizini altindaki authlib dizinindeki Makefile dosyasinda
LDLFLAGS kismini bul

ve --enable-sqllibdir=/usr/local/mysql/lib/mysql kisminda belirttigin

gibi, mysql library path ekle , soyle olacak
LDFLAGS=-L/usr/local/mysql/lib/mysql -lmysclient
not:LDFLAGS da bir kac parametre olabilir ,varsa sen en sonuna
L/usr/local/mysql/lib/mysql -lmysclient ifadesini ekle

kolay gelsin

birde gonderdigin hata dosyasinda

gcc -g -O2 -o qmailadmin qmailadmin.o alias.o autorespond.o
forward.o mailinglist.o sysadmin.o user.o util.o auth.o template.o
command.o s
how.o cgi.o limits.o dotqmail.o -L/home/vpopmail/lib -lvpopmail -lnsl
-lm -lcrypt
/home/vpopmail/lib/libvpopmail.a(vauth.o): In function `vauth_open':

vpopmail home dizini olarak /home/vpopmail yaziyor
sen configure ederken
--prefix=/usr/local/vpopmail yazmissin
vpopmail home dir nerede ?

Anlamak yok cocugum, anlar gibi olmak var

Akil icin son care ,saclarini yolmak var !

Deli Ali
deliali@postmark.net