[LINUX:23974] Re: Acil!!! SCSI Raid karti....

From: Huseyin YUCE (hyuce@marun.edu.tr)
Date: Sat 13 Jan 2001 - 15:44:56 EET

Merhaba Sancar,

Uzun sure once benimde bu sekilde bir sIkIntIm olmustu ve AMI nin
sales ine yazmistim. Onlarda bir firmayi onermislerdi..
Firmanin Adi Expert Ltd. Sti. ilgili kisi Nuran Muhtaryan (metur@superonline.com)
bizle yakindan ilgilendi ve istedigimiz karti 1 hafta icinde
getirmisti..

Kendisi ile temesa gecebilirisiniz.. Size yardimci olacaklardir..
Diger bilgiler asagida..

Rumeli Cd.Efe Sok No:2 /6

Osmanbey , Istanbul

Tel : 212 2251387 –2968611

Fax: 212 2320602

SS> Himm bide karti turkiyeden aldiysan, nerden aldigini banada soylermisin bi
SS> tane acil lazim Turkiyede Raid Kar bulamadim ya

---
Saygilar....,

 Huseyin e-mail:hyuce@marun.edu.tr
15:46:29 13.01.2001

Be careful ! This MODERATOR has licence to kill !