[LINUX:23958] Re: Sendmail&queue

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 20:46:12 EET

Selamlar..

On Fri, 12 January 2001, Burak DAYIOGLU wrote:

> merhaba,
> Benim bildiğim kadarı ile NIS vs. ayarlamanız gerekmiyor. Bir domain
> için bir makina alan adına ilişkin DNS tanımlarında "en düşük
> preference"
> ile kayıt edilmiş olacak ve kullanıcı tanımları bu sistem üzerinde yer
> alacak. Daha yüksek preference değerine sahip ikinci ve üçüncü düzey
> sunucuların "kullanıcı veritabanı"'na sahip olmaları gerekmiyor.

Asil mail server olan bilgisayar, SIK SIK kapatiliyordu. Bu nedenle NIS uygulamasi uygun gormustuk. Zannedersem bu makinenin agdan dusmesi de boyle bir nedenden kaynaklaniyor gibi dusundum de.. Tabi ki sizin soylediginiz metotta uygun, hatta daha uygun :)

Saygi ve sevgiler..

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com