[LINUX:23939] Re: boot

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 16:42:28 EET

Selamlar.

Konuyla alakasi yok aslinda, ama teknik bir bilgi yanlisi var sanirim.

> LILO partition table'a bir şey yazmaz. Partition table karışık olamaz,
> yalnızca tutarsız (bozulmuş) olabilir, ikinci kopyası vardır o
> kullanılır. İkisi de bozulunca ne yapılır bilemiyorum... :)

Partition Table'in ikinci kopyasi oldugunu sanmiyorum. Partition Table
sadece ve sadece MBR ile ic ice gecmis olan HDD'nin 1. sektorunde bulunur ve
eger ozel bir guvenlik programi kullanilmiyorsa yedegi alinmaz.

Saygilarimla.
Serdar Özler
Çizgi Elektronik
http://www.cizgi.com.tr