[LINUX:23937] Ynt: [LINUX:23924] tümüyle off-topic: activex

From: Seckin OKCEBE (linux@modulexsoft.com)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 16:41:41 EET

Selam,
burak ben delphi kullanarak sanki bir exe yazarmis casina activeX
hazirliyorum site uzerinde cok rahat olarak calisiyor ayni turkcell in SMS
olayi gibi fakat linux altindan dogal olarak acilmiyor cunki OCX (EXE) dosya
fakat isletim sistemi ayirt etmeden her sistemde calismasini istedigin bir
activex yazmak istiyorsan kesinlikle Java kullanalacaksin (ben denedim fakat
toplama isleminden otesine gidemedim) :)

Kolay gelsin.