[LINUX:23936] Re: boot

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 15:43:39 EET

merhaba,
Tartışmanın başını kaçırdım ama bu son mesajdan yakaladığım ipuçları ile
yardım etmeye teşebbüs edeyim dedim...

LILO partition table'a bir şey yazmaz. Partition table karışık olamaz,
yalnızca tutarsız (bozulmuş) olabilir, ikinci kopyası vardır o
kullanılır. İkisi de bozulunca ne yapılır bilemiyorum... :)

Bana diskin MBR'ına LILO'yu yazamamanızın nedeni BIOS'ta yaptığınız
"boot virus control enabled" gibi bir ayar gibi geldi. BIOS'un süper(!)
anti-virüsü MBR'a yazılmasını engeller; böylece boot virüsü bulaşamaz(!)

belki çare olur diye...

sevgiler,
-bd