[LINUX:23931] YNT: Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili (SONUCLANMAZ)

From: Mustafa Ozbakyr (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 14:54:11 EET

yaw gercekten haaa...abi valla olmaz bitirmem...bitirmem arkadasim niye
inat ediyon bitirmem yavf...neyse saka bi yana arkadaslar niye birbirimizi
uzecek bi mail groubu yapmyyoruz...bilgisayarlar dahi insanlar icindir ki
bu sozu soyle baglayacagim;her sey bizim mutlulugumuz icin yani son
teknoloji bile olsa bilgisayar(ki bazen eslerimizden bile cok fazla zaman
ayirdigimiz) birbirimiz uzmeye deymez..neyse herkese mutlu ve huzurlu
gunler..