[LINUX:23927] Re: slackware 7.1e sendmail nasil kurulur?

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 14:23:47 EET

FIRAT SOYLU wrote:
> Slackware 7.1e sendmail 8.11.1 source versiyonunu kurmaya calisiyorum. Ama
> kurulum READMElerde cok karisik ve birbirinden kopuk olarak anlatildigi
> icin kurulumu tamamlayamadim. Bilen varsa ozet olarak kurulumun nasil
> yapilabilecegini yazabilir mi?
Sadece ./Build ve ./Build install yeterli olsa gerek.. Tabii install'dan
sonra varolan sendmailinizi bir oldurup sendmail -bd olarak
calistirmaniz gerek. telnet localhost 25 yapin, karsiniza cikacaktir.

[hakan@mars linux]# telnet localhost 25
Trying 127.0.0.1...
Connected to localhost.localdomain.
Escape character is '^]'.
220 mars.prosoft.com.tr ESMTP Sendmail 8.11.2/8.11.0; Fri, 12 Jan 2001
14:32:38 +0200

Fazladan ne yapmak istediginizi merak ettim...?