[LINUX:23916] Re: Acil!!! SCSI Raid karti....

From: Sancar Saran (saran@ktg.com.tr)
Date: Fri 12 Jan 2001 - 10:37:07 EET

On Friday 12 January 2001 08:29, you wrote:
> zafer bey haklisiniz cakisma varmis, tamam o srunu halletik ama ben
> ozellikle bu scsi raid kartinin intsllationu nu soruyorum. bir turlu
> tanitamadim sisteme. tavsiye ettiginiz bir yolu var midir acaba bu karti
> liniuxe tanitmanin..

Valla standart AIC78xxx uzerinden tanimasi lazim diye dusunuyorum, Raid
kartinin setup i uzerindeki Bios tan yapilir.

Himm bide karti turkiyeden aldiysan, nerden aldigini banada soylermisin bi
tane acil lazim Turkiyede Raid Kar bulamadim ya

--
Sancar Saran                                                  saran@ktg.com.tr
Koy - Tur Computer Networks System Administrator