[LINUX:23886] Re: Filesystem modulunun yuklenmesi ile ilgili

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 18:30:07 EET

Selam,

> ulasilabildigini soylesem
>
> gecenlere internette tam adresi hatirlamamakla birlikte :((
>
> nt nin admin passwordunu o makinanin administratoru olmadan nasil
> degistiririm diyearastirirken bir ufak disket image i buldum
> indirip bir diskete yazdim ve test etmek icin makinama ( win2000 SP1 )
> takip bu disket ile boot ettim
> ve bana sadece windows directory sinin hangisi oldugunu sordu ve sonuc
> harika admin pass diye bisey yok artik ( ben bos olarak gectigim icin ) ve
> isin ilginc kismi ise disket Linux !!!

> [...]

Cok guzel iste. ben de sevinirim ve siddetle o programi merak ederim.
Adini filan hatirlamiyor musunuz? veya image i mailleseniz.

Sanki ntfs5 e ulasamadigi icin sevinen adam konumuna dustum:))

saka bir yana o image i incelemek isterim. Eger mailleyebiliyorsaniz cok
sevinirim. Fakat sonucta halen henuz mount etmesi gibi bir fs modulu yok.
ve bildigim kadari ile ntfs5 support en son ToDo listesinde bile yoktu.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC