[LINUX:23874] Re: linux dergisi?

From: Umut Gökbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 18:08:22 EET

Merhaba,

> Ne yazik ki buna ben karar veremem. Ilgili birilerin bu soruya cevap
> verecegini umuyorum. Bu konu yazar ve editorler arasinda da konusuldu,
> fakat bir sonuca vardirilamadi.

Yeni bir web adresi yaratmamiza hic gerek yok bence. Epeyce bir suredir
Linuxmag ekibinin hazirladigi bir web magazine zaten halihazirda mevcut. Eger
Linux icerikli bir web magazine icerigine ihtiyacimiz var ise bence oraya
destek cikalim. Bir suru yarim kalmis sitemiz olacagina bir tane tam referans
site ortaya ciksin. Bunlar benim kisisel fikirlerimdir. Dergi calisani
herkesin sozleri degildir.

GNU/linux dergisi Ocak sayisi yazilari benim elimde duruyor. Derginin diger
yazarlarindan onay geldigi takdirde istenilen siteye tar.gz yapar gonderirim.

--
Umut Gökbayrak
http://www.trlinux.com