[LINUX:23844] Ynt: Kiralik Hatlar

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 12:55:10 EET

Merhaba,
    kiralik hatlar yapilacak islere gore, donanima gore ve bulunulan
bolgedeki santrallerin ozelliklerine gore cesitli olacaktir, bence oncelikle
bulunulan yerdeki santrallerde hangi iletisimi kullanilmakta oldugunu
ogrenin sonra data hattinin ozelliklerini ogrendikten sonra server ile
ilgili sorunlari cozun, mutlaka benden serverlar konusunda daha deneyimli
olan diger arkadaslarinda onerileri olacaktir bu isiniz cozulur bence once
TTNet tarafini halledin, sorulacak sorular
1 ) santraller hangi tip anahtarlamaya muasit ( Frame Relay, TDM, vs. )
2 ) kiralik devrelerin santlarlere olan ankastre ve sortilerin uzakligi
3 ) en onemlisi butce nedir ? :-)
iyi calismalar kolaygelsin ....