[LINUX:23843] Re: [LINUX:23804] Re: [LINUX:237 61] Re: þimdi

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Thu 11 Jan 2001 - 12:40:16 EET

Selam,
> merak ettim ,kurulumdan sonra windows mbr yi daha once kurulmuş lilo dan
> aldıgında , boot diskin olmadan windows dan nasıl linux ' i boot edecegini

Gerci soyledigim sey ile bu sorunun pek alakasini goremedim ama olsun ben
yine de cevap vereyim kurulum sirasinda paketlerin icinde loadlin ini de
yuklersin reboot etmeden once ayarlamalarini yaparsin reboot edersin olur
biter. Boot disketine filan ihtiyacin olmaz. Sonra da lilo yu ayarlarsin.

kurulum sirasini soyle yaparsin,

win9x, nt, unixware, linux ....

yine bir problemin olmaz. Ben bunlarin hepsinin bir hd de oldugunu ve hepsini
lilo ile kontrol edebildigimi soyledim ne yaparsan yap sonucta neyi nasil
ayarlayacagini biliyorsan yine problemle karsilasmazsin.

IYI CALISMALAR

                                                                MURAT KOC