[LINUX:23789] Re: [LINUX:23761] Re: şimdi

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 18:23:10 EET

Selamlar.

Biraz yanlis bir bilgilendirme olmus sanirim Tugba hanim. Linux'u kurarken
sistemde bos bir partition varsa diger partition'lara hicbir zarar
verilmeksizin Linux kurulabilir. Sahsen ben sistemimi kurarken, once Windows
98, sonra Windows 2000, sonra da Linux kurarim. Bunlar kesinlikle bu sirayla
kurulur ve hepsi tek bir HDD'ye kurulur. Yani Linux, Windows
partition'larini sizlere omur yapmiyor.

Iyi calismalar.
Serdar Özler
Çizgi Elektronik