[LINUX:23753] Re: Ynt: Re: gene sendmail

From: (no name) ((no)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 15:02:19 EET

Merhaba

sendmail ayarlarını yapıpta 110 nolu port ile bağlantı kuramıyorsanız
öncelikle imap paketinin sistemde kurulu olduğundan emin olun eğer kurulu
değilse kesinlikle bağlantı yapamazsınız.... sorun buysa imap paketini
sisteme kurun kurulumdan sonra bir problem yaşamazsınız.

diğer kontrol etmeniz gereken nokta /etc/inetd.conf dosyasın da satırların
aşağıdaki gibi olup olmadığa dikkat edin
#pop-2 stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd ipop2d
pop-3 stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd ipop3d
imap stream tcp nowait root /usr/sbin/tcpd imapd

kolay gelsin