[LINUX:23746] x-window sorunu

From: Reha K. Gerceker (gerceker@itu.edu.tr)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 13:21:46 EET

merhaba,
mandrake 7.1 altinda x-windows'da login oluyorum. birkac program calistiriyorum ya da yapmak istedigim isleri yapiyorum ve konsole'a geciyorum. konsole'da calisirken yeniden x-windows'a donmek istedigimde ise bazen bunu yapamiyorum, sistem takiliyor, hicbirsey goruntulenmiyor. bundan sonra sadece x'e degil, konsole'a da geri donemiyorum. tek cikis yolu CTRL-ALT-DEL!! tabii cok can sikan bir durum bu...
sorun nerden kaynaklaniyor olabilir? ben ekran karti ve cozunurluk ayarlarindan suphelenerek, hem renk derinligini hem de cozunurlugunu dusurdum ama ise yaramadi. hala takiliyor. ekran kartim AOPEN PA50. tavsiyeler, tecrubeler cok makbule gececektir.
iyi calismalar.

Reha K. Gerceker