[LINUX:23738] Re: Linuxta Programlama...

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Wed 10 Jan 2001 - 11:13:22 EET

ncurses kullanımı normal dos ortamında conio.h
kullananlar ıcın gercekten agır geldı
(bana oyle geldı)
uconio diye arama yaparsan dos conio.h kullanımı kadar
kolay
yanlız uconio da kendinin ncureses kutuphanesıne
yaslar
haberinde olsun
freshmeat icinde arama yaparsan uconio diye
bulabilrisin
kolay gelsin

saygılarımla

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html