[LINUX:23662] RE: oracle ve linux

From: Murat Kasikcioglu (muratk@innovaconsulting.com)
Date: Mon 08 Jan 2001 - 11:56:40 EET

merhaba,
oracle araclari linux dagitimlarindan cikmiyor.
ama herhangi bir yazilimi http://technet.oracle.com adresinden
ucretsiz olarak uye olup indirebilirsiniz.
oracle management server 8.1.6 yazilimina bir bakin. program java ile
yazildigindan nt veya linux
ayni arayuzu getiriyor.

dba studio'nun management ve dba iki tur baglanti sekli var. bunlarin
calisabilmesi icin
server'da management server'i baslatmak gerekiyor.daha sonra baglanti
saglaniyor.
ama sadece dba islemleri yapilacaksa eski enterprise manager daha hizli.

8.1.6'nun son surumu nt ile ayni ozelliklere sahip. birkac guzel ek de var .
icindeki listener artik apache 1.3.12 versiyonu. jserv 2.0 konfigurasyonu ile
geliyor.
java ile ilgilenenlerin isine yarayabilir.

iyi calismalar,

Murat Kasikcioglu
Innova Consulting Company
http://www.innovaconsulting.com