[LINUX:23634] Re: AMAN DiKKAT !!!!!!

From: murat dagdelen (murtix_linux@hotmail.com)
Date: Sat 06 Jan 2001 - 17:08:41 EET

daha gecen hafta cok koru bir saldirilar dizisi yedik, cozene kadar daha
dogrusu anlayana kadar 1 hafta gecti. (100 tane server var hangisine saldiri
oldugunu anlayana kadar network oldugu gibi gidiyodu, en son switchelerden
kontrol etmeye basladik, hangi serverlera saldirildigini bulduk, ondan sonra
portlari kapatmaya basladik ama neden sonra hacker girebilecegi aklimiza
geldi.yoksa 1 hafta da insan anlamazmi demeyin. bir de gavatlar geceleri
saat 1 ile 5 arasi saldiriyolardi)... neyse en son hacker galiba diye
portlari izlemeye baslayinca cikti geldi adam ip numarasiyla, neyse sorun
rh'deki bind eploitleriymis. hemen redhattan gerekli upgradeleri cektik
install ettik simdi rahatiz. fakat bu upgrade islemini ben yapmadigim icin
su an hangi paketlerdi gibi bir bilgi veremiycem. onu onumuzdeki hafta
icinde yazar veririm.