[LINUX:23628] Re: Kernel sorusu

From: Murat Koc (muratkoc@muratkoc.com)
Date: Sat 06 Jan 2001 - 14:49:01 EET

Merhaba,

> [...]
> driver network devices bölümünün altında yer alıyor. Sorunsuz bir biçimde
> çalıştı(Kernel 2.2.14). Ancak kernel seviyesi eski olduğu için 2.2.17 ye
> geçirmek istedim. Ancak yeni kernel sourcelarinda make menuconfig 'I
> çalıştırdığımda network devices bölümü altında rtl8139 olmadığını gördüm.
> Bende tüm ethernet kartlarını module olarak ekledim. Ancak sistemi yeni
> kartla açtığımda ethernet kartını görmedi. Eski kernel'in destek verdiği
> yeni kernel'in destek vermediği bir durum olabilirmi. Ethernet kartını
> tanıtabilmem için başka ne yapmamı önerirsiniz.

kernel derlerken ilk secenek olan code maturity level options da prompt for
development ... secenegini secmemissinizdir. Ondan dolayi karsiniza
cikmamistir.

Bu arada tavsiye olarak sadece rtl8139 icin olan 8139too driverini
kullanmanizi oneririm (sanirim 2.3.x serisinde vardi 2.2.18 le beraber 2.2.x
serisine dahil edildi) bu sayede kartinizdan daha fazla performans alirsiniz.

> Birde www.kernel.org da kernel 2.4 'ü gördüm. Kullanan varmı. Geçmemi
> tavsiye edermisiniz.

pre,pre-test lerden beri test etmekteyim ve son 2.4.0 da oldukca hos her
zamanki gibi. gecip gecmemek tamamen size kalmis olan birsey. Yeni seyleri
takip etmek her zaman guzeldir ama.

IYI CALISMALAR

                                                                     MURAT KOC