[LINUX:23621] Re: FAQ? saol ya!!..Yikici elestirilerle ilgili

From: ibrahim karaagac (sanalist@veezy.com)
Date: Sat 06 Jan 2001 - 10:26:24 EET

Ben kendi adima hakli oldugunu düsünüyorum.Bu listeye günde yüzlerce mail
almak için üye olmuyoruz..Bence haklisin bi liste daha olusturulmali ileri
linux kullanicilari listesi.Ben linuxla amatörce zevk için ondan bisiler
ögreniyim diye ilgileniyorum.Bu hosuma gidiyor.Ama listede çok fazla ukalaca
ve asagilayici mailler aliyor.Ve insanlar bu maillerin altina sevgi saygi
linux yaziyorlar.Ne alaka.Bence herkes yikici elestirilerini sadece kisiye
atmali listeye degil.Ben biliyorum havalari hiç hos degil.Ve yeni
baslayanlari asagilayici kisilikler bence çok zavalli git kendin ögren
tipleri hiç hos degil ve bence bu listenin mantigina tamamen aykiri.Bu
kisilerde olmali ama maillerini listeye degil kisilere atsinda.Insanlara
yardimci olmak yerine git altavistada arastir gibi davranislar bence
yanlis.Söylenen herseyin üzerine kili kirk yaran elestiri geyikleri artik
biktiriyor.

Bence hiç bir çikari, geliri olmadigi halde bir yerde toplanip insanlara
bisiler anlatan ,yada maillere yanit yazan ve gurup bilinci olusturmaya
çalisan kisilerin vede linux diye bisi ögrenmek isteyen insanlarin hevesleri
kirilmamali.

olursa yikici elestirilerinizi LUTFEN bana gönderin listeye degil.
Iyi çalismalar.