[LINUX:23615] RE: oracle ve linux

From: Metin Ozkan (metin.ozkan@ixir.com)
Date: Sat 06 Jan 2001 - 00:26:46 EET

       Linux üzerinde dba Studio gibi oracle aracları su anda varmı?
   Suse üzerine kurdugum oracle 8.1.6 da ben bulamadım. Yani aslında problem
   windowsta oldugu gibi bir takım user-friend aracların olmayısı.
   Dbassist ve SqlPlus harici bir tool bulamadım.
       Windows üzerinden dba stüdio ile linux'a baglantı kurabilen varmı?
   Linux üzerindeki 1521 numaralı port hic bir sekilde aktif hale gelip
  listening yapmıyor...