[LINUX:23562] Ethernet Kisitlamasi

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 17:05:30 EET

sevgili arkadaslar. bir konuda bilginizi rica edecektim.

simdi elimdeki bir makinada cift ethernet var... yapmak istediklerimi soyle ozetliyeyim size.. iki network var. arada firewall var. disari network un ip araligi diyelim. 128.0.0.0 olsun. firewall in icindeki ip araligida diyelim 10.0.0 olsun. istedigim su. ethernetlerden biri iceride yani ipsi 10.0.0.1, digeride disarida yani 128.0.0.1 verecegim. ve 10.0.0.1 e butun servisler acik olsun fakat bir kisi 128.0.0.1 yani dis kisimdaki ethernetden baglantiya kalktiginda ornegin sadece web, ftp ve belirleyebilecegim servisler calissin..

bu mumkun mu acaba? bunu nasil yapabilirim.. elinde dokuman veya yardimci olabilecek arkadas varsa cevap bekliyorum. ilginize simdiden tesekkurler.

İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
www.murateray.com