[LINUX:23553] Re: YNT: Ust versiyon ne kazandyryr?

From: Serdar Özler (sozler@sitebest.com)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 15:09:22 EET

Hicbir urunun .0 surumlerini kullanmamak en guzel cozum :)) Bakiniz, Windows
4.0 (95). Bakiniz, Windows 3.0. Hep bir sonraki surumler onlarin
kurtaricilari oldu, 4.1 (98) ve 3.1 gibi.

RedHat 7.0'i bir kurdum, aklim basima geldi, hemen bir Slackware 7.1 edinip
eski gunlerime geri dondum.

Iyi calismalar.
- Serdar