[LINUX:23550] Re: FreeBSD (Linux degil Ama...)

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 14:14:35 EET

su da olabilir userin home dirinda .xinitrc de
exec /usr/local/bin/xfce
 gibi bir satir vardir.Ama sistemde xfce binarysi
yoktur.Bu shebang e benziyor.Mesela #sdas.pl
dediginizde
No Such file or dir der oysaki sdas.pl vardir.Burdaki
hata shebangin(#!/bin/sh yada #!/usr/bin/perl) olmayan
bir dosyayi gostermesinden kaynaklaniyor..

SAYGILAR ...

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/