[LINUX:23545] YNT: Kimler Squid kullaniyor

From: Ilker Gokhan (IlkerG@sumerbank.com.tr)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 13:45:48 EET

Tam olarak ne istedigini anlayamadim ama belki:
"#client mgr:active_requests | more" ile active kullanci bilgilerini su tip
bir ayrinti ile alabilirsin:

Connection: 0xc88e658
        FD 19, read 755, wrote 214
        FD desc: http://209.185.242.251/asc.gif
        in: buf 0xc3f0850, offset 0, size 4096
        peer: 200.200.200.33:1074
        me: 200.200.200.218:3128
        nrequests: 2
        persistent: 0
        defer: n 0, until 0
uri http://209.185.242.251/asc.gif
log_type TCP_REFRESH_MISS
out.offset 0, out.size 0
req_sz 373
entry 0xc500ef8/962F1D0D9B4320A9EC70295358B38962
old_entry 0x9a5c538/B2BCFD61624DB23461E9D7EBBAFA1AC9
start 978611613.852848 (4.047278 seconds ago)

Ya da access.log dosyasindan tail yaparak gozlemleyebilirsin.

Iyi calismalar..
Ilker G.

Bu e-postada bulunan tüm fikir ve görüşler ve ekindeki dosyalar sadece adres
sahib(ler)ine ait olup, Sümerbank A.Ş hiç bir şekilde sorumlu tutulamaz.
The information contained in this E-Mail and any files transmitted with it
are intended solely for the use of the individual or entity to whom they are
addressed and do not reflect those of Sumerbank A.S.