[LINUX:23531] Re: FreeBSD (Linux degil Ama...)

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 10:12:20 EET

du aklima geldi gerci X basa beladir ama belki xfs yi
yani xfon server i yeniden baslatmaniz gerekebilir.Ilk
linuxe basladigimda bu tarz hatalarla
karsilasiyordum.Ama emin degilim.Gerci benim sahsi
fikrime gore kimse X'i tam manasiyla cozebilmis degil
:)Cunku sysadminler genelde Xe ihtiyac duymaz.Ee asil
linux yada fbsd yada obsd nin incigini cincigini
cikaran onlar olduguna gore."X ile kimse tam manasiyla
ugrasmaz" dememin sebebide bu ...

http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/linux.html
> Liste arsivinin adresi:
> http://listweb.bilkent.edu.tr/