[LINUX:23527] Re: [LINUX:23518] RE: [LINUX:23517] Istanu Linux Grubu Toplantıs

From: Onur (okucuk@yahoo.com)
Date: Thu 04 Jan 2001 - 02:16:38 EET

VUIMO> turkiyede bilisimin baskenti istanbul derlerdi de yok ya olurmu oyle sey
VUIMO> teknoloji mesafeleri yok ediyor derdim .

VUIMO> sadece izmirde bunu birkez bile gerceklestirememis olmamızdan dolayı
VUIMO> istanbula tasınmayı bile dusunuyorum :((

 Izmir'de linux adina ne gerceklestirdik ki bunu gerceklestirelim? Yok
 oyle bi Izmir linux kullanicilari falan.... Bi kere bilgisayar
 fuarinda seminer yapilacakti bir kac sene once ama cok eski bir
 tarhte degil, o da bilin bakalim ne oldu ?? IPTAL. O
 zamanlar ben linux la armut arasindaki farki da cok iyi bilmiyordum
 gerci... "Ne bu laubaliyet, hic ciddi bisey degilmis bu, baksana
 kimse iplemiyo bile, ben niye kaile alayim ki" diye diye konferans
 salonundan ciktigimi hatirliyorum....

 Izmir de, linux adina, benim bildigim tek faaliyet, toplanti olucak,
 olmayacak karambolunden sonra "toplanti oncesi muhabbet" olarak
 yapilan sohbet toplantisiydi. O sirada linux adina ne yapildi
 bilmiyorum, gidemedim cunku haberlesme problemi yuzunden haberim
 olmamisti.. En azindan devamini getiricez denmis, ama devam hic
 gelmedi. ( ya da geldi ve yine benim haberim olmadi )

 Peki sen ne yaptin diyenler olursa etrafimda o kadar cok insani linux
 cu yaptim ki, simdi soyle bir dusundum de, sasirdim, buna nasil zaman
 buldum diye. Ayrica, bu sene efes otelinde ki
 bilgisayar fuarina gelip gezdiniz mi ? ( Izmir ) Orda 3 tane linux
 bilgisayar vardi. Ucunu de ben kurdum, butun fuar suresince basinda
 durup dilim kuruyana kadar linux u anlattim, insanlari linux a
 yonlendirdim, ve her konustuguma da halim elverdigi surece "izmir
 organize olmuyor, birseyler yapalim " dedim. Herkes yapalim dedi,
 kimse bir sey yapmiyor.... Ben de sonucta bir ogrenciyim, zaman
 maddiyat vs gibi kısıtlamalarım var, elimden bu kadarı geliyor, ama
 en azından birseyler yapıyorum..... Peki ya siz napıyosunuz ? Peki,
 "biz" olsak daha da iyi seyler yapılamaz mı ?

 Izmir linuxcu olmadi. Linuxcu yapmaya niyetli, birseyler yapmayi,
 organize olmayi ciddi ciddi dusunen, isteyen, ve yari yolda
 terk etmiycek olan varsa, artik birseyler yapalim, yoksa hepimiz
 Istanbula tasinalim, hic degilse ordaki grupla oluruz...

 not: istanbul da seminerler hangi semtlere yakin yapiliyor, ona gore
 tasinalim :)

  Bol linux lu gunler

                                                Onur