[LINUX:23523] ppp hatası

From: ZEKI CATAV (catav@isbank.net.tr)
Date: Wed 03 Jan 2001 - 22:20:23 EET

Ilişikte gönderdiğim hata mesajının açık olarak nedeni ve çözümü
konusunda yardım rica ediyorum. SuSE 7.0 kullanmaktayım. Kpp veya
wvdial ile bağlantı yapmak, /etc/ppp/options ile ilgili değişiklikler,
root veya kullanıcı olmak sonucu değiştirmiyor. Yast1 modemi görüp ppp
network ile wvdial kurabiliyor ama Yast2 modemi görmüyor. Kpp veya
Kinternet kernel ppp destği olmadığı ve rc.dialout yapılandırılmadığı
için hata veriyor. Kpp konfigüre edilebiliyor ve çalışıyor ama sonuç:
ppp deamon died unexpectly. Yast2 help'inde pci veya isa pnp modemler
için verilen önerileri yapmak Yast2'nin modemi görmesine yetmedi.
Modem internal, isa (wisecom) daha önce Mandrake 7.0, SuSE 6.2
sürümlerinde sorunsuz olarak çalışmaktaydı (hem kpp hem de wvdial
ile).

filename=